ČESTA PITANJA

ČESTA PITANJA

FAQ (Često postavljena pitanja)

Stranica čestih pitanja pruža odgovore na neka od najčešćih putanja o AEG uređajima. Uporabite naš alat za rješavanje problema ako imate problema s uređajem. Proširite mogućnosti svog uređaja tako da istražite našu ponudu dodatne opreme.

Perilice rublja

1. Mogu li spojiti svoju perilicu rublja na priključak tople vode?
Ne preporučujemo spajanje na priključak tople vode. Ulazni ventili naših uređaja tehnički podnose vodu temperature do 65 stupnjeva Celzija, ali programi za pranje ne koriste stalno toplu vodu. Stalna uporaba tople vode može rezultirati lošim rezultatima pranja. Osim toga, perilice rublja s punjenjem odozgo posebice su projektirane za spajanje na priključak hladne vode.

2. Zašto ne mogu pronaći svoju perilicu rublja na web-mjestu?
Na web stranici prikazani su samo modeli iz naše trenutačne linije. Ako ne možete pronaći svoj model, možda se radi o starijem ili posebnom modelu – za više se informacija obratite svom trgovcu.

3. Moja perilica rublja pokazuje kod pogreške. Što to znači?
Kodovi pogrešaka imaju različita značenja, ovisno o problemu do kojeg je došlo. Uporabite naš Alat za rješavanje problema kako biste pronašli određeni kod pogreške i saznali kako ga otkloniti.

4. Što znače simboli na mojoj perilici rublja?
Ako niste sigurni što znače simboli na vašem uređaju, uvijek možete pogledati priručnik s uputama koji je isporučen s vašim uređajem. Ako vam priručnik s uputama nije dostupan, digitalnu verziju možete preuzeti ovdje.

5. Zašto moja perilica rublja neugodno miriše?
Uzrok mogu biti mnogi čimbenici, na primjer – radi li se o neugodnom mirisu ili mirisu paljevine? Više o mogućim uzrocima i tome kako ublažiti mogući problem pročitajte u našem Alatu za rješavanje problema.

6. Moja perilica rublja ne radi. Kome se mogu obratiti glede popravka perilice rublja?
Ako niste uspjeli sami otkloniti problem putem našeg Alata za rješavanje problema, rado ćemo poslati licenciranog servisera. Ispunite obrazac kako biste zakazali servis.

7. Gdje mogu pronaći priručnik za svoju perilicu rublja?
Uz pomoć modela i broja proizvoda novi priručnik lako možete preuzeti ovdje.

Saznajte više

Sušilice rublja

1. Zašto ne mogu pronaći svoju sušilicu na web stranici? 

Na web stranici prikazani su samo modeli iz naše trenutačne linije. Ako ne možete pronaći svoj model, možda se radi o starijem ili posebnom modelu – za više informacija obratite se svom trgovcu ili nazovite Electrolux Call Centar na 01/6323338.

2. Moja sušilica rublja pokazuje kod pogreške. Što to znači?

Kodovi pogrešaka imaju različita značenja, ovisno o problemu do kojeg je došlo. Uporabite naš Alat za rješavanje problema kako biste pronašli određeni kod pogreške i saznali kako ga otkloniti.

3. Što znače simboli na mojoj sušilici rublja?

Ako niste sigurni što znače simboli na vašem uređaju, uvijek možete pogledati priručnik s uputama koji je isporučen s vašim uređajem. Ako vam priručnik s uputama nije dostupan, digitalnu verziju možete preuzeti ovdje.

4. Moja sušilica rublja ne radi. Kome se mogu obratiti glede popravka sušilice rublja?

Ako niste uspjeli sami otkloniti problem putem našeg Alata za rješavanje problema, rado ćemo poslati licenciranog servisera. Ispunite obrazac kako biste zakazali servis ili nazovite Electrolux Call Centar na 01/6323338.

5. Gdje mogu pronaći priručnik za svoju sušilicu rublja?

Uz pomoć modela i broja proizvoda novi priručnik lako možete preuzeti ovdje.

Saznajte više

Pećnice

1. Kako mogu očistiti svoju pećnicu?

Aluminij možete očistiti običnom sapunicom. Nehrđajući čelik možete očistiti posebnim sredstvom za čišćenje koje možete pronaći na našoj web stranici.

2. Zašto ne mogu pronaći svoju pećnicu na web stranici? 

Na web stranici prikazani su samo modeli iz naše trenutačne linije. Ako ne možete pronaći svoj model, možda se radi o starijem ili posebnom modelu – za više se informacija obratite svom trgovcu ili nazovite Electrolux Call Centar na 01/6323338.

3. Moja pećnica pokazuje kod pogreške. Što to znači?

Kodovi pogrešaka imaju različita značenja, ovisno o problemu do kojeg je došlo. Uporabite naš Alat za rješavanje problema kako biste pronašli određeni kod pogreške i saznali kako ga otkloniti.

4. Što znače simboli na mojoj pećnici?

Ako niste sigurni što znače simboli na vašem uređaju, uvijek možete pogledati priručnik s uputama koji je isporučen s vašim uređajem. Ako vam priručnik s uputama nije dostupan, digitalnu verziju možete preuzeti ovdje.

5. Moja pećnica ne radi. Kome se mogu obratiti glede popravka pećnice?

Ako niste uspjeli sami otkloniti problem putem našeg Alata za rješavanje problema, rado ćemo poslati licenciranog servisera. Ispunite obrazac kako biste zakazali servis ili nazovite Electrolux Call Centar na 01/6323338.

6. Gdje mogu pronaći priručnik za svoju pećnicu?

Uz pomoć modela i broja proizvoda novi priručnik lako možete preuzeti ovdje.

Saznajte više

Ploče za kuhanje

1. Kako spojiti električnu, keramičku ili indukcijsku ploču na električnu mrežu? 

Kvalificirani električar treba spojiti ploču 2 x 230 V (dvofazna struja).

2. Gdje se na mojoj ploči nalazi cijev za plin? 

Priključak cijevi za plin nalazi se na stražnjoj strani štednjaka.

3. Kako mogu očistiti svoju ploču?

Preporučujemo uporabu naših sredstava za čišćenje keramike dostupnih na našoj web stranici za više informacija. Najprije uporabite strugač za ploču, a nakon toga sredstvo za čišćenje keramičke ploče.

4. Zašto ne mogu pronaći svoju ploču na web stranici? 

Na web stranici prikazani su samo modeli iz naše trenutačne linije. Ako ne možete pronaći svoj model, možda se radi o starijem ili posebnom modelu – za više se informacija obratite svom trgovcu ili nazovite Electrolux Call Centar na 01/6323338.

5. Moja ploča pokazuje kod pogreške. Što to znači?

Kodovi pogrešaka imaju različita značenja, ovisno o problemu do kojeg je došlo. Uporabite naš Alat za rješavanje problema kako biste pronašli određeni kod pogreške i saznali kako ga otkloniti.

6. Što znače simboli na mojoj ploči?

Ako niste sigurni što znače simboli na vašem uređaju, uvijek možete pogledati priručnik s uputama koji je isporučen s vašim uređajem. Ako vam priručnik s uputama nije dostupan, digitalnu verziju možete preuzeti ovdje.

7. Moja ploča ne radi. Kome se mogu obratiti glede popravka ploče?

Ako niste uspjeli sami otkloniti problem putem našeg Alata za rješavanje problema, rado ćemo poslati licenciranog servisera. Ispunite obrazac kako biste zakazali servis ili nazovite Electrolux Call Centar na 01/6323338.

8. Gdje mogu pronaći priručnik za svoju ploču?

Uz pomoć modela i broja proizvoda novi priručnik lako možete preuzeti ovdje.

Saznajte više

Hladnjaci i zamrzivači

1. Moj hladnjak / zamrzivač zaudara, kako se riješiti neugodnog mirisa?

Electrolux nudi posebne upijače mirisa dizajnirane za vaš hladnjak / zamrzivač. Više informacija o upijačima mirisa potražite na našoj web stranici.

2. Zašto ne mnogu pronaći svoj hladnjak / zamrzivač na web stranici?

Na web stranici prikazani su samo modeli iz naše trenutačne linije. Ako ne možete pronaći svoj model, možda se radi o starijem ili posebnom modelu – za više informacija obratite se svom trgovcu ili nazovite Electrolux Call Centar na 01/6323338.

3. Moj hladnjak / zamrzivač pokazuje kod pogreške. Što to znači?

Kodovi pogrešaka imaju različita značenja, ovisno o problemu do kojeg je došlo. Uporabite naš Alat za rješavanje problema kako biste pronašli određeni kod pogreške i saznali kako ga otkloniti.

4. Što znače simboli na mom hladnjaku / zamrzivaču?

Ako niste sigurni što znače simboli na vašem uređaju, uvijek možete pogledati priručnik s uputama koji je isporučen s vašim uređajem. Ako vam priručnik s uputama nije dostupan, digitalnu verziju možete preuzeti ovdje.

5. Moj hladnjak / zamrzivač ne radi. Kome se mogu obratiti glede popravka hladnjaka / zamrzivača?

Ako niste uspjeli sami otkloniti problem putem našeg Alata za rješavanje problema, rado ćemo poslati licenciranog servisera. Ispunite obrazac kako biste zakazali servis ili nazovite Electrolux Call Centar na 01/6323338.

6. Gdje mogu pronaći priručnik za svoj hladnjak / zamrzivač?

Uz pomoć modela i broja proizvoda novi priručnik lako možete preuzeti ovdje.

Saznajte više

Nape

1. Kako mogu očistiti filtre u svojoj napi?
Filtre možete oprati u perilici posuđa ili ručno – dobro ih isperite i osušite prije nego što ih vratite u napu. Imajte na umu da filtri mogu pobijeliti ako ih operete u perilici posuđa.

2. Zašto ne mnogu pronaći svoju napu na web stranici?
Na web stranici prikazani su samo modeli iz naše trenutačne linije. Ako ne možete pronaći svoj model, možda se radi o starijem ili posebnom modelu – za više informacija obratite se svom trgovcu ili nazovite Electrolux Call Centar na 01/6323338.

3. Moja napa ne radi. Kome se mogu obratiti glede popravka nape?
Rado ćemo poslati licenciranog servisera. Ispunite obrazac kako biste zakazali servis ili nazovite Electrolux Call Centar na 01/6323338.

4. Gdje mogu pronaći priručnik za svoju napu?
Uz pomoć modela i broja proizvoda novi priručnik lako možete preuzeti 
ovdje.

Saznajte više

Usisavači

1. Zašto ne mogu pronaći svoj usisavač na web stranici?
Na web stranici prikazani su samo modeli iz naše trenutačne linije. Ako ne možete pronaći svoj model, možda se radi o starijem ili posebnom modelu – za više se informacija obratite svom trgovcu ili nazovite Electrolux Call Centar na 01/6323338.

2. Moj usisavač ne radi. Kome se mogu obratiti glede popravka usisavača?
Rado ćemo poslati licenciranog servisera. Ispunite obrazac kako biste zakazali servis ili nazovite Electrolux Call Centar na 01/6323338.

3. Gdje mogu pronaći priručnik za svoj usisavač?
Uz pomoć modela i broja proizvoda novi priručnik lako možete preuzeti ovdje.

Saznajte više

Connectivity

What do I need in order to enjoy the benefits of Connectivity?
- A smart phone or tablet with the My AEG app installed. 
Download with Apple store  or Google Play.
- Apple: Phone or Tablet. Minimum iOS 8.0 or later. Android: phone or tablet: Minimum Android 4.0.3 or later
- Wi-Fi router supporting 2.4 GHz b/g/n with WPA or WPA2 with internet connection.
- An AEG appliance with Connectivity feature. 

What if my appliance is placed in an area of my home, where I don’t have strong Wi-Fi signal?
In case the appliance is placed in an area with low Wi-Fi signal, a Wi-Fi range extender may be needed.

Can different family members connect with the My AEG app to the same appliance?
Yes, all you need to do is download the My AEG app, login with the same credentials, and make sure your smartphone or tablet is connected to the same home Wi-Fi network as the appliance.

Where can I find a guide on how to get started with Connectivity?
Quick start guide

How is AEG handling the personal information required when registering the appliance?
Terms and conditions

Where can I get further support about setting up and using my connected laundry product?
If you already have a Connected appliance at home and would like to have support with setting it up and getting started, please contact our Technical Customer support center. If you would like to know more about Connected Laundry appliances in general, please contact our Customer support center.

Saznajte više