1. Kako spojiti električnu, keramičku ili indukcijsku ploču na električnu mrežu?
Kvalificirani električar treba spojiti ploču 2 x 230 V (dvofazna struja).
2. Gdje se na mojoj ploči nalazi cijev za plin?
Priključak cijevi za plin nalazi se na stražnjoj strani štednjaka.
3. Kako mogu očistiti svoju ploču?
Preporučujemo uporabu naših sredstava za čišćenje keramike dostupnih na našoj web stranici za više informacija. Najprije uporabite strugač za ploču, a nakon toga sredstvo za čišćenje keramičke ploče.
4. Zašto ne mogu pronaći svoju ploču na web stranici?
Na web stranici prikazani su samo modeli iz naše trenutačne linije. Ako ne možete pronaći svoj model, možda se radi o starijem ili posebnom modelu – za više se informacija obratite svom trgovcu ili nazovite Electrolux Call Centar na 01/6323338.
5. Moja ploča pokazuje kod pogreške. Što to znači?
Kodovi pogrešaka imaju različita značenja, ovisno o problemu do kojeg je došlo. Uporabite naš Alat za rješavanje problema kako biste pronašli određeni kod pogreške i saznali kako ga otkloniti.
6. Što znače simboli na mojoj ploči?
Ako niste sigurni što znače simboli na vašem uređaju, uvijek možete pogledati priručnik s uputama koji je isporučen s vašim uređajem. Ako vam priručnik s uputama nije dostupan, digitalnu verziju možete preuzeti ovdje.
7. Moja ploča ne radi. Kome se mogu obratiti glede popravka ploče?
Ako niste uspjeli sami otkloniti problem putem našeg Alata za rješavanje problema, rado ćemo poslati licenciranog servisera. Ispunite obrazac kako biste zakazali servis ili nazovite Electrolux Call Centar na 01/6323338.
8. Gdje mogu pronaći priručnik za svoju ploču?
Uz pomoć modela i broja proizvoda novi priručnik lako možete preuzeti ovdje.