Na kućištu sušilice vidljivi su znakovi oštećenja

Zadnje ažurirano 3.11.2022. 10:56

Problem

Otkrivanje oštećenja prilikom raspakiravanja uređaja: 

  • Odmah se obratite distributeru kako biste ga obavijestili o oštećenju uređaja tijekom isporuke. Broj telefona distributera pronaći ćete na računu ili na otpremnici. 
  • Ne bacajte i ne oštećujte pakiranje uređaja.


Ne priključujte i ne koristite uređaj.


Otkrivanje oštećenja nakon instalacije ili prve uporabe: 

  • Odmah se obratite distributeru kako biste ga obavijestili o oštećenju uređaja nakon instalacije ili uporabe.

Rješenje:

  • Odmah se obratite distributeru kako biste ga obavijestili o oštećenju novog uređaja.

Zahtjev za servisom:

  • Kontaktirajte naš pozivni centar  +385 1 6323338 kako bi Vam osigurali dolazak ovlaštenog servisera.
Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.

Rezervni dijelovi & dodatni pribor
Rezervni dijelovi & dodatni pribor

Pronađite originalne rezervne dijelove za Vaš uređaj putem našeg Contact centra i mi ćemo vam ih dostaviti direktno na Vašu kućnu adresu.