Povezani uređaji - problemi s povezivanjem

Zadnje ažurirano 21.8.2024. 13:21

Problem

  • Povezivanje nije moguće dovršiti, a korisnička konfiguracija daje pogrešku "nema korisnika koji je povezan"
  • Uređaj je već priključen, ali lozinka za WiFi promijenila se i uređaj se ne povezuje na mrežu
  • Uređaj je prethodno spojen na WiFi mrežu i ne spaja se drugu WiFi vezu
  • Povezivanje je uspješno za ovaj uređaj, ali na mobilnoj aplikaciji ne uspijeva

Odnosi se na:

  • Uređaji s značajkom povezivanja

Rješenje:

1. Ponovno postavite WiFi postavke i probajte se ponovno povezati.

2. Pomaknite WiFi router bliže uređaju (odnosi se na pogrešku "nema korisnika spojenog").

3. Provjerite nije li bežični signal poremećen mikrovalnom pećnicom.

Isključite mikrovalnu.

Izbjegavajte istodobno korištenje mikrovalne i daljinskog upravljanja.

Za dodatne informacije obratite se našoj korisničkoj podršci na broj tel:+38516323338.

Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.

Rezervni dijelovi & dodatni pribor
Rezervni dijelovi & dodatni pribor

Pronađite originalne rezervne dijelove za Vaš uređaj putem našeg Contact centra i mi ćemo vam ih dostaviti direktno na Vašu kućnu adresu.