Perilica i sušilica rublja WiFi pomoć

Zadnje ažurirano 20.4.2020. 22:24

Pitanje:

  • Kako uključiti WiFi vezu?
  • Kako provjeriti jačinu WiFi signala?
  • Kako uključiti način daljinskog pokretanja?

Odnosi se na:

  • spojena perilica rublja
  • spojena sušilica rublja

Rješenje:

Povezivanje prvi puta

Provjerite radi li kućni router ispravno:

1. Provjerite WiFi vezu s vašim pametnim telefonom - mora biti UKLJUČENO.

2. Ako postoje drugi uređaji povezani s kućnim router-om, rade li drugi uređaji?

  • Ako drugi uređaji ne rade, ponovno pokrenite kućni router
  • Ako rade i drugi uređaji, ponovno pokrenite vašu perilicu rublja ili sušilicu.


Aparat je već spojen

1. Provjerite sljedeće:

  • Je li indikator WiFi signala vidljiv u gornjem lijevom kutu zaslona uređaja?
  • Koliko je jak signal (3/5, 4/5, 5/5)?

2. Uključivanje WiFi veze.

3. Provjera snage WiFi signala (optimalna jakost signala od 3/5).

4. Uključivanje načina udaljenog pokretanja.

Savjet:

  • Uvijek ažurirajte aplikaciju na najnoviju verziju za najbolje performanse


Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.

Rezervni dijelovi & dodatni pribor
Rezervni dijelovi & dodatni pribor

Pronađite originalne rezervne dijelove za Vaš uređaj putem našeg Contact centra i mi ćemo vam ih dostaviti direktno na Vašu kućnu adresu.