Perilica suđa prikazuje kod pogreške iC0, iCo, iC1, iC2 ili iC3

Zadnje ažurirano 5.2.2020. 16:35

Problem: 

  • Perilica suđa prikazuje kod pogreške iC0, iCo, iC1, iC2 ili iC3

Odnosi se na:

  • integriranu perilicu suđa 
  • samostojeću perilicu suđa 

Rješenje: 

1. Ponovno postavite aparat  

  • Iskopčajte utikač iz perilice suđa, pričekajte 1 minutu i ponovno ga ukopčajte. 
  • Napajanje možete isključiti i putem osigurača na ploči/prekidača za napajanje. 
  • Ako ste izvukli perilicu i vratili je na njezino mjesto, treba pripaziti da nije savijena i da ne pukne nijedna cijev te da je slavina otvorena do kraja. 
  • Uključite perilicu suđa, odaberite prikladan ciklus i pokrenite ga. Ako ciklus počne raditi normalno, problem je uklonjen. 


2. Provjerite prikazuje li uređaj ponovno isti kod pogreške ili je došlo do promjene  

  • Ako uređaj prikazuje drugi kod pogreške, provjerite kod u korisničkom priručniku kako biste pronašli pomoć za otklanjanje problema.


3. Obratite se ovlaštenom servisnom centru  

Ako se i dalje prikazuje originalni kod pogreške, kontaktirajte naš pozivni centar 01/6323-338 kako bi Vam osigurali dolazak ovlaštenog servisera.

Upozorenje: ne preporučujemo upotrebu proizvoda dok se problem u potpunosti ne riješi. Iskopčajte proizvod i nemojte ga ponovno ukopčati dok ne budete sigurni da je to u redu.

Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.

Rezervni dijelovi & dodatni pribor
Rezervni dijelovi & dodatni pribor

Pronađite originalne rezervne dijelove za Vaš uređaj putem našeg Contact centra i mi ćemo vam ih dostaviti direktno na Vašu kućnu adresu.