Problem:
- Perilica suđa prikazuje kod pogreške iC0, iCo, iC1, iC2 ili iC3
Odnosi se na:
- integriranu perilicu suđa
- samostojeću perilicu suđa
Rješenje:
1. Ponovno postavite aparat
- Iskopčajte utikač iz perilice suđa, pričekajte 1 minutu i ponovno ga ukopčajte.
- Napajanje možete isključiti i putem osigurača na ploči/prekidača za napajanje.
- Ako ste izvukli perilicu i vratili je na njezino mjesto, treba pripaziti da nije savijena i da ne pukne nijedna cijev te da je slavina otvorena do kraja.
- Uključite perilicu suđa, odaberite prikladan ciklus i pokrenite ga. Ako ciklus počne raditi normalno, problem je uklonjen.
2. Provjerite prikazuje li uređaj ponovno isti kod pogreške ili je došlo do promjene
- Ako uređaj prikazuje drugi kod pogreške, provjerite kod u korisničkom priručniku kako biste pronašli pomoć za otklanjanje problema.
3. Obratite se ovlaštenom servisnom centru
Ako se i dalje prikazuje originalni kod pogreške, kontaktirajte naš pozivni centar 01/6323-338 kako bi Vam osigurali dolazak ovlaštenog servisera.
Upozorenje: ne preporučujemo upotrebu proizvoda dok se problem u potpunosti ne riješi. Iskopčajte proizvod i nemojte ga ponovno ukopčati dok ne budete sigurni da je to u redu.