Problem:
- Perilica suđa prikazuje jedan od sljedećih kodova pogreške i50, i51, i52, i53, i54, i55, i56, i57, i58, i59, i5A, i5B (i5H), i5C, i5D, i5E, i5F
Odnosi se na:
- integriranu perilicu suđa
- samostojeću perilicu suđa
Rješenje:
1. Ponovno postavite aparat
- Iskopčajte utikač iz perilice suđa, pričekajte 1 minutu i ponovno ga ukopčajte.
- Napajanje možete isključiti i putem osigurača na ploči/prekidača za napajanje.
- Ako ste izvukli perilicu i vratili je na njezino mjesto, treba pripaziti da nije savijena i da ne pukne nijedna cijev te da je slavina otvorena do kraja. Uključite perilicu suđa, odaberite prikladan ciklus i pokrenite ga.
- Ako ciklus počne raditi normalno, problem je uklonjen.
2. Provjerite prikazuje li uređaj ponovno isti kod pogreške ili je došlo do promjene
Ako uređaj prikazuje drugi kod pogreške, provjerite kod u korisničkom priručniku kako biste pronašli pomoć za otklanjanje problema. (k
3. Obratite se ovlaštenom servisnom centru
Ako gornji prijedlozi ne riješe problem, kontaktirajte naš pozivni centar 01/6323-338 kako bi Vam osigurali dolazak ovlaštenog servisera.