Perilica posuđa oštećena prilikom isporuke

Zadnje ažurirano 25.3.2020. 14:45

Otkrivanje oštećenja prilikom raspakiravanja uređaja:

Ne priključujte i ne koristite uređaj.

  • Odmah se obratite distributeru uređaja kako biste ga obavijestili o oštećenju uređaja tijekom isporuke. Broj telefona distributera pronaći ćete na računu ili na otpremnici.
  • Ne bacajte i ne oštećujte pakiranje uređaja.
  • Ne ugrađujte oštećeni uređaj.

Otkrivanje oštećenja nakon instalacije / prve uporabe:

  • Ne ugrađujte oštećeni uređaj.
  • Obratite se distributeru svog uređaja kako biste ga obavijestili o oštećenju.

Zahtjev za servisom:

  • Ako je moguće, navedite dotičnu komponentu kad kontaktirate naš pozivni centar 01/6323-338 kako bi Vam osigurali dolazak ovlaštenog serviser
Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.

Rezervni dijelovi & dodatni pribor
Rezervni dijelovi & dodatni pribor

Pronađite originalne rezervne dijelove za Vaš uređaj putem našeg Contact centra i mi ćemo vam ih dostaviti direktno na Vašu kućnu adresu.