Moja ploča za kuhanje / štednjak se ne uključuje

Zadnje ažurirano 9.11.2021. 1:26

Problem

  • Uređaj se ne uključuje

Odnosi se na:

  • ugradbena električna ploča za kuhanje
  • samostojeći štednjak s električnom kuhalom
  • ugradbena  indukcijska ploča
  • samostojeći štednjak s indukcijskom pločom
  • ugradbena  plinska ploča
  • samostojeći štednjak s plinskom pločom

Rješenje:


1. Provjerite je li uređaj pravilno spojen na napajanje.

Osigurajte ispravnu instalaciju pozivom ovlaštenog instalatera.

2. Provjerite da li postoji struja u utičnici tako što ćete uključiti drugi uređaj i vidjeti hoće li radi kako treba.

Ako utičnica ne radi, obratite se kvalificiranom električaru za pomoć u rješavanju problema.

3. Provjerite da osigurač nije uzrok neispravnosti.

Ponovno postavite osigurač / RCD uređaj ili zamijenite osigurač. Ako osigurač ponovno pregori, pogledajte članak "Pregorijevanje/ izbacivanje osigurača na ploči".

4. Obratite se ovlaštenom servisnom centru na broj tel:+38516323338

Ako gornji savjeti ne riješe problem, preporučujemo da zatražite posjet servisera.



Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.

Rezervni dijelovi & dodatni pribor
Rezervni dijelovi & dodatni pribor

Pronađite originalne rezervne dijelove za Vaš uređaj putem našeg Contact centra i mi ćemo vam ih dostaviti direktno na Vašu kućnu adresu.