Problem
- SenseBoil® indikatori trepću
- Funkcija SenseBoil® ne radi
- Ne može se aktivirati funkcija SenseBoil®
- Kako mogu upotrijebiti funkciju SenseBoil®?
Odnosi se na:
- indukcijske ploče s funkcijom SenseBoil®
Rješenje:
1. Provjerite je li površina ploče suha
2. Dovršite sve što ste kuhali, a zatim odaberite slobodnu zonu kuhanja na kojoj nema preostale topline.
Ako se koriste sve zone kuhanja ili na njima ima nešto preostale topline, ploča će oglasiti kratak zvučni signal, a indikatori funkcije SenseBoil® će treptati i funkcija se neće aktivirati
3. Odaberite zonu kuhanja unutar 5 sekundi od aktiviranja funkcije SenseBoil®
4. Ako gornji savjet ne funkcionira, provjerite i promijenite postavku ograničenja snage na ploči
Pogledajte potpuni opis dostupan u korisničkom priručniku isporučenom uz aparat.
Pozor: provjerite odgovara li odabrana snaga osiguraču kućne instalacije. Preporučuje se pomoć tehničara.
Ukoliko nijedno od prethodno navedenih rješenja ne uspije ukloniti problem, obratite se našem servisnom centru na broj tel:+38516323338