Ploča za kuhanje prikazuje kod pogreške E9

Zadnje ažurirano 9.11.2021. 0:25

Problem

  • Ploča za kuhanje prikazuje kod pogreške E9 - To ukazuje na potencijalni problem s elektronikom. Resetiranje ploče za kuhanje može riješiti problem - upute o načinu rješavanja prikazane su u nastavku.  

Odnosi se na:

  • ugradbenu električnu ploču 
  • samostojeći štednjak s električnom pločom za kuhanje 
  • ugradbenu  indukcijsku ploču 
  • samostojeći štednjak s indukcijskom pločom za kuhanje

Rješenje:


1. Iskopčajte uređaj iz napajanja na barem 30 sekundi.

Ponovo ga ukopčajte i uključite.  


2. Obratite se ovlaštenom servisnom centru  na broj tel:+38516323338

Ako se problem ne riješi pomoću navedenih savjeta, preporučujemo da zatražite pomoć ovlaštenog servisera.    

Upozorenje: ne preporučujemo uporabu proizvoda dok se problem u potpunosti ne otkloni. Iskopčajte proizvod i nemojte ga ponovno ukopčati dok ne budete sigurni da je to u redu.  


Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.

Rezervni dijelovi & dodatni pribor
Rezervni dijelovi & dodatni pribor

Pronađite originalne rezervne dijelove za Vaš uređaj putem našeg Contact centra i mi ćemo vam ih dostaviti direktno na Vašu kućnu adresu.