Oštećenje stakla na keramičkoj i indukcijskoj ploči za kuhanje - Oštećenje od udarca i naprezanja (napuknuto staklo)

Zadnje ažurirano 25.6.2024. 10:03

Problem

Oštećenje stakla na keramičkoj i indukcijskoj ploči za kuhanje - Oštećenje od udarca i naprezanja (napuknuto staklo)

Odnosi se na:

Staklo na svim keramičkim i indukcijskim pločama

Rješenje:

Oštećenje keramičkog i indukcijskog stakla za kuhanje - Oštećenje od udarca i naprezanja

  • Oba ova slučaja nisu pokrivena jamstvom za uređaj. Staklo na svim našim pločama za kuhanje je kaljeno staklo i u skladu je sa sigurnosnim standardima.

Šteta od udarca   - ovo se događa kada je predmet ispušten na staklo ploče za kuhanje; ili gdje je posuda za kuhanje postavljena pretvrdo na površinu. Staklo može 'puknuti' na kutovima ploče za kuhanje gdje je došlo do pritiska.

Što morate učiniti:

  • Ako je staklokeramička površina/staklena površina napuknuta, isključite uređaj i izvucite utikač iz električne mreže. U slučajevima kada je uređaj spojen na električnu mrežu izravno pomoću razvodne kutije, uklonite osigurač kako biste isključili uređaj iz napajanja.
  • Ako vlasnik kuće ima osiguranje kućanstva - savjetujemo vam da ga kontaktirate zbog slučajne prirode načina na koji je staklo napuknuto

Oštećenje od stresa   - to je uzrokovano neispravnom ugradnjom uređaja. Tamo gdje se to dogodilo, nisu se pridržavale uputa za ispravna mjerenja i ekspanzija u vrućem stanju je bila ograničena. To uzrokuje pucanje uređaja po staklu. To se može dogoditi prilikom prve ili sljedeće uporabe. Potrošač će morati kontaktirati svog instalatera.


Što morate učiniti:

  • Ako je staklokeramička površina/staklena površina napuknuta, isključite uređaj i izvucite utikač iz električne mreže. U slučajevima kada je uređaj spojen na električnu mrežu izravno pomoću razvodne kutije, uklonite osigurač kako biste isključili uređaj iz napajanja.
  • Vlasnik kuće morat će kontaktirati instalatera i dogovoriti zamjenu jer se radi o pogrešci pri instalaciji.
Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.