Indukcijska ploča prikazuje šifru greške F2

Zadnje ažurirano 9.11.2021. 0:32

Problem

  • Šifra greške F2 pojavljuje se na zaslonu indukcijske ploče 
  • Funkcija SenseBoil® ne radi 
  • Ne može se aktivirati funkcija SenseBoil®  

Odnosi se na:

  • indukcijske ploče s funkcijom SenseBoil®  

Rješenje:


1. Provjerite je li površina ploče suha 

2. Nemojte aktivirati nijednu zonu s praznim loncem 

3. Izbjegavajte primjenu ove funkcije s drugim tekućinama osim vode  


Ukoliko nijedno od prethodno navedenih rješenja ne uspije ukloniti problem, obratite se našem servisnom centru na broj tel:+38516323338


Uzrok

  • Šifra greške F2 ukazuje na to da je lonac prazan ili sadrži nešto tekućine koja nije voda nego, primjerice, ulje
Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.

Rezervni dijelovi & dodatni pribor
Rezervni dijelovi & dodatni pribor

Pronađite originalne rezervne dijelove za Vaš uređaj putem našeg Contact centra i mi ćemo vam ih dostaviti direktno na Vašu kućnu adresu.