Problem
- Funkcija SenseBoil® ne radi
- Ne mogu aktivirati funkciju SenseBoil®
- Kako mogu upotrijebiti funkciju SenseBoil®?
Odnosi se na:
- indukcijske ploče s funkcijom SenseBoil®
Rješenje:
1. Odaberite zonu kuhanja unutar 5 sekundi od aktiviranja funkcije SenseBoil®.
Pogledajte potpuni opis naveden u našem korisničkom priručniku isporučenom s vašim aparatom.
2. Dovršite sve što ste kuhali, a zatim odaberite slobodnu zonu kuhanja bez preostale topline.
Ako su sve zone kuhanja već u upotrebi ili ako u nekima postoji preostala toplina, ploča za kuhanje emitirate će kratki zvučni signal, a indikatori funkcije SenseBoil® će bljeskati i funkcija se neće aktivirati.
3. Provjerite jeste li koristili odgovarajuću količinu vode i/ili krumpira te odgovarajuću vrstu krumpira kako bi funkcija radila.
- Uvjerite se da ukupna težina vode i krumpira ne prelazi 5 kg.
- Upotrijebite samo hladnu vodu iz slavine i cijele, neoguljene krumpire srednje veličine.
- Pogledajte potpuni opis naveden u korisničkom priručniku ili
- Kratke upute isporučene uz vaš aparat.
4. Provjerite i promijenite postavku ograničenja snage na vašoj ploči.
Pogledajte potpuni opis naveden u našem korisničkom priručniku isporučenom s vašim aparatom.
Pozor: provjerite odgovara li odabrana snaga osiguraču kućne instalacije.
5. Provjerite je li lonac prikladan za funkciju SenseBoil® praćenjem prvog kuhanja.
- Funkcija najbolje radi za zagrijavanje vode do vrenja i pripremu krumpira.
- Pogledajte potpuni opis naveden u našem korisničkom priručniku isporučenom s vašim aparatom.
- Funkcija ne radi s lijevanim željezom i klizavim kuhinjskim posudama, npr. onima s keramičkom oblogom
- Za postizanje najboljih rezultata prilikom zagrijavanja krumpira do vrenja preporučuje se posuđe od emajliranog čelika.
- Različiti lonci postižu različite rezultate.
- Provjerite različite vrste i veličine lonaca na odabranoj zoni ili provjerite lonac na nekoj drugoj zoni.
6. Provjerite je li površina ploče za kuhanje suha.
Upotrijebite samo lonce suhog i čistog dna.
7. Izbjegavajte generiranje vanjskih vibracija (npr. nastalih upotrebom blendera ili postavljanjem mobilnog telefona pokraj uređaja) dok se funkcija izvršava.
8. Obratite se ovlaštenom servisnom centru na broj tel:+38516323338
Ako se problem ne riješi pomoću navedenih savjeta, preporučujemo da zatražite pomoć ovlaštenog servisera.