Funkcija SenseBoil ne funkcionira na mojoj indukcijskoj ploči

Zadnje ažurirano 1.11.2021. 23:45

Problem


  • Funkcija SenseBoil® ne radi 
  • Ne mogu aktivirati funkciju SenseBoil® 
  • Kako mogu upotrijebiti funkciju SenseBoil®?  

Odnosi se na:


  • indukcijske ploče s funkcijom SenseBoil®  

Rješenje:


1. Odaberite zonu kuhanja unutar 5 sekundi od aktiviranja funkcije SenseBoil®. 

Pogledajte potpuni opis naveden u našem korisničkom priručniku isporučenom s vašim aparatom.

2. Dovršite sve što ste kuhali, a zatim odaberite slobodnu zonu kuhanja bez preostale topline.

Ako su sve zone kuhanja već u upotrebi ili ako u nekima postoji preostala toplina, ploča za kuhanje emitirate će kratki zvučni signal, a indikatori funkcije SenseBoil® će bljeskati i funkcija se neće aktivirati.  

3. Provjerite jeste li koristili odgovarajuću količinu vode i/ili krumpira te odgovarajuću vrstu krumpira kako bi funkcija radila.   

  • Uvjerite se da ukupna težina vode i krumpira ne prelazi 5 kg.  
  • Upotrijebite samo hladnu vodu iz slavine i cijele, neoguljene krumpire srednje veličine.  
  • Pogledajte potpuni opis naveden u korisničkom priručniku ili 
  • Kratke upute isporučene uz vaš aparat.


4. Provjerite i promijenite postavku ograničenja snage na vašoj ploči.  

Pogledajte potpuni opis naveden u našem korisničkom priručniku isporučenom s vašim aparatom. 

Pozor: provjerite odgovara li odabrana snaga osiguraču kućne instalacije.  

5. Provjerite je li lonac prikladan za funkciju SenseBoil® praćenjem prvog kuhanja.  

  • Funkcija najbolje radi za zagrijavanje vode do vrenja i pripremu krumpira.
  • Pogledajte potpuni opis naveden u našem korisničkom priručniku isporučenom s vašim aparatom. 
  • Funkcija ne radi s lijevanim željezom i klizavim kuhinjskim posudama, npr. onima s keramičkom oblogom 
  • Za postizanje najboljih rezultata prilikom zagrijavanja krumpira do vrenja preporučuje se posuđe od emajliranog čelika. 
  • Različiti lonci postižu različite rezultate.
  • Provjerite različite vrste i veličine lonaca na odabranoj zoni ili provjerite lonac na nekoj drugoj zoni. 


6. Provjerite je li površina ploče za kuhanje suha.

Upotrijebite samo lonce suhog i čistog dna.  

7. Izbjegavajte generiranje vanjskih vibracija (npr. nastalih upotrebom blendera ili postavljanjem mobilnog telefona pokraj uređaja) dok se funkcija izvršava.  

8. Obratite se ovlaštenom servisnom centru na broj tel:+38516323338

Ako se problem ne riješi pomoću navedenih savjeta, preporučujemo da zatražite pomoć ovlaštenog servisera.

Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.

Rezervni dijelovi & dodatni pribor
Rezervni dijelovi & dodatni pribor

Pronađite originalne rezervne dijelove za Vaš uređaj putem našeg Contact centra i mi ćemo vam ih dostaviti direktno na Vašu kućnu adresu.