Radi samo jedna pećnica, jedna pećnica se ne zagrijava (integrirane dvostruke pećnice i samostojeći štednjaci)

Zadnje ažurirano 26.10.2021. 0:10

Problem


  • Ako vaša gornja ili donja pećnica ne radi i ovo je prvo korištenje pećnica, to može značiti i problem s električnom instalacijom.
  • Na starijim uređajima, kod pećnice koja se ne zagrijava najčešći je uzrok kvara na jednom od elemenata pećnice. Popravak elementa pećnice je jednostavan popravak.
  • Ostale greške možda će trebati dijagnosticirati naš kontaktni centar ili kvalificirani serviser.

Odnosi se na:


  • Ugradbena dvostruka pećnica
  • Samostojeći štednjak s dvostrukom pećnicom

Rješenje:


1. Nova pećnica - Provjerite je li aparat ispravno priključen na napajanje.

U tu svrhu prvo se želite obratiti svom izvođaču instalacija.

2. Stariji uređaji - obratite se našem korisničkoj podršci koja može dijagnosticirati kvar i dogovoriti popravak .

Kontaktirajte našu korisničku podršku na broj tel:+38516323338

Uređaji pokriveni jamstvom ispunjavaju uvjete za besplatan popravak ako aparat ima oštećenja/ kvarove nastala u proizvodnji.

Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.

Rezervni dijelovi & dodatni pribor
Rezervni dijelovi & dodatni pribor

Pronađite originalne rezervne dijelove za Vaš uređaj putem našeg Contact centra i mi ćemo vam ih dostaviti direktno na Vašu kućnu adresu.