Kako dodati pećnicu u aplikaciju My Electrolux Kitchen? (verzija za iOS)

Zadnje ažurirano 1.11.2021. 22:39

Problem


  • Kako dodati pećnicu u aplikaciju My Electrolux Kitchen? (verzija za iOS)

Odnosi se na:


  • CombiSteam Pro Smart spojena pećnica

Rješenje:


1. Pritisnite ikonu Plus za dodavanje novog uređaja

2. Pritisnite ikonu pećnice za povezivanje. 

Pritisnite Dalje

3. Pripremite svoje kućne WiFi vjerodajnice. 

Pritisnite Dalje

4. Provjerite je li u vašoj pećnici uključen WiFi, detalje potražite u korisničkom priručniku

Pritisnite Dalje

5. Pritisnite tipku Početna i idite na postavke WiFi-a na vašem telefonu

6. Uključite WiFi. Odaberite WiFi koji započinje s "AJ_". 

Vratite se u aplikaciju

7. Unesite svoje WiFi vjerodajnice. 

Pritisnite Nastavi

8. Imenujte svoju pećnicu. Pritisnite Registriraj se sada.

Za dodatnu pomoć kontaktirajte našu korisničku podršku na broj tel:+38516323338


Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.

Rezervni dijelovi & dodatni pribor
Rezervni dijelovi & dodatni pribor

Pronađite originalne rezervne dijelove za Vaš uređaj putem našeg Contact centra i mi ćemo vam ih dostaviti direktno na Vašu kućnu adresu.