Napa se zaustavlja tijekom rada

Zadnje ažurirano 30.11.2021. 2:02

Mogući uzroci:

  • Aktiviranje zaštitnog prekidača.

Kako biste nastavili koristiti napu, isključite štednjak i napu, pričekajte 5 minuta i ponovno uključite uređaj. To bi trebalo biti dovoljno vremena da se napa ohladi i resetira.

  • Velik broj lonaca na kojima se kuha.

Uređaj je projektiran za apsorbiranje mirisa, a ne velikih količina pare.

Provjerite jesu li filtri čisti. Zamijenite ih po potrebi.

Provjerite je li usis iz nape dovoljan. Provjerite izlazi li zrak iz izlaza za zrak na vanjskom zidu. Ako je aktivirana funkcija recirkuliranja, provjerite jesu li pravilno ugrađeni ugljeni filtri.

  • Odvod zraka možda je začepljen ili pogrešne veličine.


Obratite se ovlaštenom servisnom centru na broj tel:+38516323338

Ako gornji savjeti ne riješe problem, preporučujemo da zatražite posjet servisera.

Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.

Rezervni dijelovi & dodatni pribor
Rezervni dijelovi & dodatni pribor

Pronađite originalne rezervne dijelove za Vaš uređaj putem našeg Contact centra i mi ćemo vam ih dostaviti direktno na Vašu kućnu adresu.