Poruka "OPĆI ALARM!" ("GENERAL ALARM!") prikazano je na zaslonu mog ugradbenog aparata za kavu

Zadnje ažurirano 30.11.2021. 2:51

Problem


  • Poruka "OPĆI ALARM!" ("GENERAL ALARM!") prikazano je na zaslonu mog ugradbenog aparata za kavu

Odnosi se na:


  • ugradbeni aparat za kavu

Rješenje:



1. Temeljito očistite unutrašnjost uređaja kako je opisano u odjeljku "Čišćenje i održavanje" u korisničkom priručniku.

Možete koristiti svjetiljku za temeljitiji i lakši pregled bilo kakve prljavštine unutar uređaja.

Preuzmite korisnički priručnik .

2. Ugasite stroj s glavnim prekidačem za napajanje s desne strane (da biste koristili prekidač za napajanje morate izvaditi uređaj) i nakon nekoliko sekundi ga ponovo uključite.

Savjet: Ako ste infuser očistili sapunom ili u perilici posuđa, stavite malo masti s unutarnje strane uređaja za upijanje i pokušajte ga pomicati neko vrijeme kako biste masnoću širili po površini.

3. Obratite se ovlaštenom servisnom centru na broj tel:+38516323338

Ako gornji savjeti ne riješe problem, preporučujemo da zatražite posjet servisera.


Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.

Rezervni dijelovi & dodatni pribor
Rezervni dijelovi & dodatni pribor

Pronađite originalne rezervne dijelove za Vaš uređaj putem našeg Contact centra i mi ćemo vam ih dostaviti direktno na Vašu kućnu adresu.