Ugradbeni aparat za kavu - kava teče, ali ne izlazi van

Zadnje ažurirano 30.11.2021. 2:38

Problem


  • Ugradbeni aparat za kavu - kava teče, ali ne izlazi van

Odnosi se na:


  • Ugradbeni aparat za kavu

Rješenje:


1. Blokirane kanale za kavu očistite čačkalicom.

2. Uklonite naslage kave čačkalicom, spužvom ili krutom četkom za pranje.

Ako kava ne izlazi iz cijevi, već pokraj vrata, rupe u izljevima možda su blokirane suhim prahom kave.

3. Temeljito očistite ladicu, posebno pored panti.

Ladica unutar servisnih vrata može se blokirati i ne može se okretati.

4. Obratite se ovlaštenom servisnom centru na broj tel:+38516323338

Ako gornji savjeti ne riješe problem, preporučujemo da zatražite posjet servisera.


Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.

Rezervni dijelovi & dodatni pribor
Rezervni dijelovi & dodatni pribor

Pronađite originalne rezervne dijelove za Vaš uređaj putem našeg Contact centra i mi ćemo vam ih dostaviti direktno na Vašu kućnu adresu.