U zamrzivaču se osjeća neugodan miris

Zadnje ažurirano 29.8.2022. 15:28

Problem

  • U zamrzivaču se osjeća neugodan miris, miris truljenja ili drugi snažan miris

Odnosi se na:

  • Zamrzivač
  • Kombinirani hladnjak

Rješenje:


1. Namirnice snažnog mirisa čuvajte u hermetički zatvorenim spremnicima

2. Odmrznite zamrzivač prije nego što započnete s čišćenjem

U korisničkom priručniku pronađite upute o odmrzavanju zamrzivača. 

3. Očistite police, brtvu vrata i unutrašnjost odgovarajućim antibakterijskim sredstvom za dezinfekciju/čišćenje

4. Očistite pliticu za prikupljanje vode koja se nalazi iznad kompresora na stražnjoj strani aparata

5. Miris truleži može se ukloniti tako da se unutrašnjost aparata najprije očisti vlažnom krpom

Zatim nanesite jogurt na unutarnje površine aparata i pustite da se aktiviraju bakterije mliječne kiseline i uklone bakterije truljenja. Jogurt isperite nakon 12 sati.   

6. Ako dođe do prekida napajanja električnom energijom i hrana se odmrzne, to može biti uzrok pojave neugodnih mirisa

Namirnice koje se odmrznu ne mogu se ponovno zamrznuti.   


Ukoliko navedena rješenja ne pomognu pri uklanjanju problema, možete zatražiti posjet servisera ili kontaktirati korisničku podršku pozivom na broj  tel:+385 1 6323338

Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.

Rezervni dijelovi & dodatni pribor
Rezervni dijelovi & dodatni pribor

Pronađite originalne rezervne dijelove za Vaš uređaj putem našeg Contact centra i mi ćemo vam ih dostaviti direktno na Vašu kućnu adresu.