Moj hladnjak / zamrzivač ne radi

Zadnje ažurirano 23.3.2020. 12:50

Problem


  • Moj hladnjak / zamrzivač ne radi
  • Uređaj se ne može uključiti

Odnosi se na:


  • Hladnjaci sa zamrzivačem
  • hladnjaci
  • zamrzivači
  • Zamrzivači ladičari

Rješenje:


1. Provjerite je li aparat isključen.

2. Provjerite je li utikač ispravno spojen na utičnicu.

3. Provjerite da li postoji napon u utičnici.

4. Priključite drugi električni uređaj na utičnicu (npr. lampu).

5. Isključite uređaj iz utičnice pa ga ponovno uključite u utičnicu.

6. Nakon uključivanja provjerite radi li žarulja uređaja ili čuje li se buka kompresora.

Nakon 1 sata provjerite unutarnju temperaturu uređaja.

7. Obratite se kvalificiranom električaru ili ovlaštenom servisnom centru.

Ako gornji savjeti ne riješe problem, preporučujemo da zatražite posjet servisnog inženjera.


Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.

Rezervni dijelovi & dodatni pribor
Rezervni dijelovi & dodatni pribor

Pronađite originalne rezervne dijelove za Vaš uređaj putem našeg Contact centra i mi ćemo vam ih dostaviti direktno na Vašu kućnu adresu.